fredag den 29. april 2011

Kobe kød

Det er ikke længe siden, jeg første gang hørte om det eksklusive kobekød. Siden da, har det på underligvis forfulgt mig, og hvor end jeg går, kender folk allerede til dette kobe. Derfor føler jeg mig forpligtet til, som kød-elsker og entusiast, at undersøge sagen nærmere.

Selvom det er fedt at kunne spille "ekspert-kortet" overfor venner og bekendte, så føler jeg en trang til at retfærdiggøre min research på kobekødet ved at videregive noget viden. Derfor vil jeg jævnligt opdatere bloggen her, når jeg har noget spændende at fortælle.

Er der nogle helt specifikke ting, du gerne vil have belyst, så er det i en kommentar til dette opslag, at du skal ytre din mening.

Hvis du slet ikke kan vente, så kan du selv undersøge kobe kødet nærmere, ved at følge dette link: google søgning.

Siden dette indlæg er jeg blevet meget klogere på hvad kobe kød er for noget, og derfor har jeg samlet al den information jeg har kunnet finde på en enkelt side. Du finder den i menuen til højre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar